Pages

Vánoční atmosféra s přírodními produkty z Rozvoněno

Prosinec a konec roku se u mě nese v poněkud rušnějším tempu než v letech předešlých. Nakupilo se mi mnoho povinností najednou (hlavně příprava na státnice) a Vánoce proto letos odstavuji na vedlejší kolej, a to na tu, která je úplně někde daleko vzadu. Nicméně nelze popřít, že vánoční atmosféra už je cítit na každém rohu, a proto se i já pomalu pouštím do předvánočních příprav, zejména tedy generálního úklidu a zlepšuji si při tom náladu maličkostmi jako jsou koledy, světýlka anebo hořící svíčky

Když jsem před dvěma týdny obdržela balíček od Econey, rozbalila jsem si už vlastně svůj první vánoční dáreček. 🎁 Tento balíček obsahoval tři ručně vyráběné svíčky, dva přírodní osvěžovače vzduchu a jeden olejíček do aromalampy. Všechny produkty mají původ v české rodinné firmě s názvem Rozvoněno. V nabídce e-shopu mě samozřejmě hned zaujalo, že značka Rozvoněno vyrábí svíčky s typicky vánočními vůněmi s příměsí skořice nebo perníkovým kořením a vybrala jsem si tedy primárně tyto vůně. 


Zimní nálada (pomeranč, hřebíček a skořice) 
Vánoční zázrak (perníkové koření) 
Symfonie pocitů (levandule a ylang-ylang) 

Všechny svíčky voní krásně při rozbalení a přičichnutí, ale při hoření se jejich vůně bohužel někam vytratí a já je bohužel necítím. Pro mě osobně jsou tedy tyto svíčky málo intenzivní a budou vhodnější spíš pro někoho, kdo svíčky rád zapaluje, ale dál o nich vědět nepotřebuje a nechce, aby ho každou chvíli jejich vůně šimrala v nose. 

Vánoční svíčky se prodávají ve střední intenzitě a ta třetí, Symfonie pocitů, mi voní ze všech nejvíc, jen je škoda, že se prodává pouze v jemné intenzitě. Líbilo by se mi, kdyby se vůně levandule s ylang-ylangem vyráběla i ve formě oleje do aromalampy, protože ta směs olejů, kterou jsem vyzkoušela, byla ze všech produktů nejintenzivnější. 


Směs éterických olejů do aromalampy – Zimní nálada (pomeranč, hřebíček a skořice) 

U olejíčků je skvělé, že si intenzitu vůně může nastavit každý podle sebe v závislosti na tom, kolik kapek použije. Já jsem zvyklá používat do aromalampy spíše vosky a toto pro mě byla s esenciálním olejem tedy premiéra, takže se mi zatím nepovedlo najít správný poměr této směsi a obyčejného oleje a stalo se mi, že na mě ta vůně byla hodně intenzivní, za to ale olejíček provoněl skutečně celou místnost


Osvěžovač vzduchu – Vánoční zázrak (perníkové koření) 

Přírodní osvěžovač vzduchu pro mě byl také úplnou novinkou. Trochu mě zarazilo, že ve spreji společně s perníkovým kořením cítím i poměrně dost alkoholu, protože při vdechnutí mě v nose nepříjemně šimrá takový ten typicky ethanolový zápach, zároveň ta vůně ve vzduchu docela rychle vyprchává, takže je osvěžovač jen na takové krátkodobé provonění. 

Osvěžovač vzduchu – Potěšení mysli (levandule a citronová tráva) 

Nakonec jsem si vybrala něco voňavého i pro jarní a letní měsíce. Ve výběru jsem váhala mezi levandulí buď s pačuli anebo s citronovou trávou a zpětně bych raději zvolila tu první variantu. Zklamalo mě, že levanduli přes citron skoro vůbec necítím, ale prý by tato směs měla fungovat i jako repelent, takže to na jaře vyzkouším. 😀 

U všech produktů bylo na první přičichnutí poznat, že se jedná o 100% přírodní produkty, což ale bohužel neznamená, že budou vonět každému. Mně většina produktů voněla opravdu hodně málo, a to zejména svíčky. Na velmi silné vůně si sice příliš nepotrpím, chtěla bych ale hořící svíčku alespoň trochu cítit. Musím bohužel konstatovat, že svíčky pěkně voní jen dokud se nezapálí. Kompenzací pro mě ovšem je udržitelnost a jistota nezávadného složení, což velice oceňuji a produkty budu nadále s radostí užívat. 💚 

Používáte do aromalampy esenciální oleje nebo raději vosky? 
___________________

4 komentáře:

  1. Už jsem o těchto svíčkách četla i na jiném blogu a velice se mi líbily. :-) Svíčky nikdy nezklamou...bych mohla mít doma svíčkárnu a stejně bych neměla dost :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak teď mě mrzí, že jsem si nevybrala i esenciální olej, ale nikdy jsem tento produkt neměla, tak mě to ani nenapadlo a raději jsem volila svíčky :) Máš pravdu, že jsou méně intenzivní, na druhou stranu jsem to ale u přírodních svíček čekala a jejích vůni cítím i tak :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Moc mě zaujaly názvy svíček a složení vůní symfonie pocitů. :)
    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Od Rozvoněno jsem zatím neměla možnost nic vyzkoušet. Líbí se mi, ale, jakou jsi produktům díky fotografiím dodala atmosféru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a případný feedback. ♥

Instagram