Pages

Moje čtenářská výzva na rok 2024

Pro někoho by to mohlo znít možná až šíleně, ale během uplynulého roku jsem stačila přečíst pouze dvě knihy (!) – a to „Deset malých černoušků“ a „Úzkosti a jejich lidé“. Obě knihy byly detektivní a velmi mě bavily. Jsem ale ráda, že jsem alespoň dodržela své pravidlo, že si novou knihu koupím až v momentě, kdy nějakou přečtu. V tom budu nadále pokračovat a snad by mě to mohlo ke čtení i více motivovat, protože jsem ve velkém pokušení kupovat si plno nových zajímavých titulů. 

Žádná knižní výzva se mi nikdy nepodařila dokončit, takže jsem se rozhodla že rok 2024 bude rokem, kdy si budu stanovovat o trochu realističtější cíle. Mým cílem je přečíst během roku deset knih, z nichž většinu už mám v knihovně a nikdy jsem je nečetla. Do školy už nechodím, takže bych to měla zvládnout. Vymyslela jsem si ještě doplňující klíč, podle kterého budu knihy vybírat: 

  • 3x světová literatura: 
    • Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel | Svět podle Prota | Historie včel | Zlodějka knih 
  • 3x kniha českého autora: 
    • Povídky z jedné a druhé kapsy | Žítkovské bohyně | Listopád  
  • 2x naučná literatura: 
    • Svět bez stížností | Opuštěná společnost | Rozpojené státy 
  • 2x kniha v rozečtené sérii 
    • Zaklínač: Meč osudu (2. díl) | Aristokratka u královského dvora (5. díl) 

Jelikož je tohle první letošní článek, tak bych Vám všem chtěla popřát hodně štěstí a pohody v novém roce. Buďte hodní na sebe i na lidi kolem vás. ♥ 

6 komentářů:

  1. Já si žádnou čtenářkou výzvu nedávám, jsem ráda, když za rok aspoň něco přečtu :) Myslím, že je to tak kolem 8-12 knížek. Vždy mám období, kdy čtu více a kdy méně :) Hodně štěstí, zdraví a lásky do nového roku a hlavně spoustu spokojených čtenářů :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. přeji, ať se ti ve výzvě daří a hlavně nezapomínat na to nejdůležitější... čtení je radost :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja si stanovujem cieľ 52 kníh, minulý rok sa mi podarilo prečítať iba 30 kníh, čo ma veľmi mrzí, no tvoja výzva na dočítanie konkrétnych kníh a diel sa mi veľmi páči, máš to dobre premyslené :)

    OdpovědětVymazat
  4. Držím pěsti, ať se ti podaří svého cíle dosáhnout :) Já si stanovila 12 knih na rok, to mi taky připadá reálné, tak doufám, že se to zadaří :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ta výzva vypadá dobře :) To bych mohla zkusit taky.
    Tak hodně štěstí a sil při čtení :)

    OdpovědětVymazat
  6. To pravidlo s kupováním nových knížek až nějakou přečtu - to bych měla taky začít využívat. Mám pocit, že jsem nečetla tak 60 - 80 % své knihovny :D Přeji hodně štěstí, ať se výzva podaří!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a případný feedback. ♥

Instagram