Pages

25 Random Facts About Me

Uvědomuji si, že můj blog navštěvují asi převážně lidé, kteří mě neznají osobně a v podstatě o mně neví vůbec nic. Články se většinou snažím co nejvíce odosobňovat, protože na sítích už nechci vyzrazovat příliš mnoho z osobního života. Nicméně, i já sama při navštěvování blogů vždy uvítám, pokud se mohu jedním klikem o autorovi blogu také dozvědět alespoň pár základních informací. Zde tedy předkládám naprosto náhodná fakta všeho druhu o mé osobě v náhodném pořadí. 

        1) Za tři dny budu mít 25. narozeniny.  
            Čekám na zlom, kdy narozeniny a stárnutí přestanu tolik nesnášet. Prožívám je podobně jako Joey z Přátel. 

        2) Jediná správná varianta mého jména je Kristina. 
            Setkala jsem se už se spousty chybných verzí svého jména, příjmení, a dokonce i adresy. 
            Jednou jsem zkusila upozornit na to, že po "t" se píše měkké "i" a dostala jsem jméno Krystína. 

        3) Odmaturovala jsem v oboru Užitá fotografie a média. 
            Dodnes lituji toho, že jsem nešla studovat raději grafiku. No ale tak málokdo dnes umí vyrábět fotky ve fotokomoře, že. 

        4) Nemám řidičský průkaz. 
            Asi to není nijak zajímavý fakt, ale většina lidí mého věku už ho má. Plánuji ho, ale pořád nebyl vhodný čas. 

        5) Jsem noční sova. 
            Dopoledne spím velmi dlouho a chodím také pozdě spát, protože mozek se mi většinou nastartuje až večer. 

        6) Nikdy jsem neměla nejlepší kamarádku, ale párkrát jsem si to myslela. 
            Mám ale jednoho nejlepšího kamaráda, se kterým plánuji strávit už zbytek života. ♥ 

        7) Jsem perfekcionista, ale zároveň často prokrastinuji. 
            Což ve výsledku znamená nejhorší kombo, protože se se vším dlouho s*** a všechno odkládám na poslední chvíli. :D 

        8) Mám ráda slavné fantazijní světy The Lord of the Rings, Harry Potter i Star Wars. 

        9) Moc ráda bych se jednou chtěla podívat do Norska nebo na Island. 
            Zajímavých destinací k navštívení mám samozřejmě mnohem víc. Líbilo by se mi třeba také v Itálii, Irsku anebo v Kalifornii. 
            Na seznamu bylo i Slovinsko, které jsem si splnila studijním pobytem v rámci Erasmu. 
            Předtím jsem byla v zahraničí pouze v rámci školních zájezdů v Londýně a v Paříži. 

        10) Mám dva mladší sourozence. 
            Od mých dvou bratrů nás dělí věkový rozdíl sedm a osm let. 

        

        11) V roce 2015 jsem si nechala vlasy nabarvit na tyrkysovou. 
            Pamatuji si, že byl zrovna apríl a sněžilo. Barvu jsem kupovala už před Vánoci, ale čtyři měsíce jsem ještě sbírala odvahu. 
            Střídala jsem pak pár let odstíny modré, fialové a růžové, než mi kompletně odrostl nazelenalý odstín ve vlasech. 
            O tom, co všechno jsem si od okolí vyslechla by se dal klidně napsat celý další článek. :D 

        12) Jsem introvert. Sedí na mě vlastnosti jak melancholika, tak flegmatika. 
            Co k tomu dodat... nebudím se s úsměvem na tváři. 

        13) Nesnáším pomluvy a přetvářku. Na lidech si ze všeho nejvíc vážím upřímnosti. 
            Nelíbí se mi, když někdo o někom mluví hanlivě za jeho zády a potom se s čistým svědomím chová jako nejlepší kamarád. 
            Snažím se takovým lidem vyhýbat, takže dobré přátele spočítám na prstech jedné ruky. 

        14) Učila jsem se chvíli rusky, francouzsky a španělsky. 
            Žádný z těch jazyků ale bohužel neovládám. 

        15) Mou nejoblíbenější barvou jsou všemožné odstíny modré, nejvíc tyrkysová. 
            Pak také odstíny zelené a fialové. Nemám moc ráda červenou a oranžovou. 

        16) Miluji psy a toleruji kočky. 
            Častěji se usmívám na kolemjdoucí psy než na lidi. Doma se mazlím se dvěma fenkami yorkshirského teriéra. 
            A kdyby bylo normální a možné chovat doma zebry, chovala bych zebry. :D 

        17) Mám nejhorší zrak ze všech lidí, co znám. Brýle nosím už asi od svých devíti let. 
            Ráda bych si jednou našetřila na laserovou operaci, protože bych chtěla zažít jaké to je, vidět a žít bez nich. 

        18) Z celého roku mám nejraději jaro a předvánoční období. 
            Nemám ráda depresivní počasí podzimu, novoroční období a také české velikonoční tradice. 

        19) Můj největší strach a noční můra je stárnutí a pocit, že mi život utíká pod rukama. 
            Děsí mě představa toho nebýt naživu. Představa ničeho, naprosté prázdnoty... 

        

        20) Nejčastěji poslouchám rock nebo indie rock/pop. 
            Moje nejoblíbenější kapela je Queen a ze současnosti Imagine Dragons. 

        21) V posledních čtyřech letech jsem během letních měsíců pracovala v zoo. 
            Rovnou odpovím na častý dotaz, že v oblasti suvenýrů, nikoliv u zvířat. :D 

        22) Ve volném čase nejčastěji čtu, koukám na filmy nebo hraji videohry. 
            Nejraději mám filmy od Tarantina nebo Wese Andersona. 

        23) Po dvou letech studia učitelství anglického jazyka jsem přešla na politologii. 
            Hlavní důvod, proč jsem v tomhle momentě stále na lovu za vysokoškolským titulem. 
            Tehdy jsem bohužel ztratila veškeré iluze o tom, že někdy budu učitelkou angličtiny. 

        24) Mým malým snem je složit jazykovou zkoušku FCE. 
            Lituji, že jsem nezkusila studovat obor překladatelství, protože angličtina mě vždycky bavila a stále baví. 

        25) Nemám dosud představu o ideální pracovní pozici. 
            Ale chci to brát spíše jako pozitivum. Raději si do budoucna neplánuji už nic konkrétního. 
            Co když si vysním něco, co nikdy nebudu moct mít? 

Zjistila jsem, že vymýšlení 25 faktů sám o sobě je docela těžká disciplína. 
Předem vám děkuji, pokud se se mnou podělíte o to, co máme nebo co nemáme společné. :)
____________________

11 komentářů:

  1. Mámě hodně společného. Já budu mít letos taky 25. narozeniny, mám 4 starší sourozence, učila jsem se španělsky, jsem perfekcionista, jsem introvert a mám ráda upřímné lidi a nemám ráda pomluvy. Jinak držím palce se zkouškou FCE, jdi do toho, dáš to! :-) A ty vlasy? Ty jsou boží! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem introvert a miluji psy 🐾. Skvělý nápad na článek, taky bych se mohla zamyslet a zkusit napsat 25 faktů o mě 😀🙈.

    OdpovědětVymazat
  3. Opožděně všechno nejlepší k narozeninám!!
    Já jsem teda spíš ranní ptáče a řidičák jsem si udělala hned, jak to šlo, ale psy taky miluju a s osmnáctkou souhlasím úplně do puntíku! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Opožděně vše nej k narozkám! 4, 5, 7, 8, 9, 12, 13, 25 mám úplně stejně :D A tyjo, teď by mě celkem zajímal ten článek o tom, co všechno sis vyslechla o těch barevných vlasech - tyrkysová se mi hrozně moc líbí na lidech! Já se barvit bohužel nemůžu (nedoporučovala mi to ani kadeřnice, mám už v základu moc jemný a poškozený vlasy a nebylo by to dobrý), tak jen obdivuju u ostatních ♥

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bychom si asi celkem rozuměly. :) Díky moc. ♥

      Vymazat
  5. Narozeniny posledních pár let nějak neřeším, docela často musím doporčítávat, kolik mi vlastně je, když se mě na to někdo zeptá :DD Španělštinu jsem se teď začala učit, takže umí úplně základy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to znám taky. Dvacet pětka se mi teď ale snad chvíli bude pamatovat dobře. :D

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a případný feedback. ♥

Instagram