Pages

Filmové tipy | duben 2022

Další měsíc už se zase nachýlil ke svému konci a to znamená, že je čas na další shrnutí toho, co jsem během tohoto období četla nebo viděla. Během dubna jsem stačila zhlédnout čtyři nové filmy


Prvním z nich byl snímek The Power of the Dog (2021), kde hlavní roli ztvárnil výborný Benedict Cumberbatch. Síla psa je dvouhodinové drama s westernovými kulisami, u kterého máte pocit, že trvá celou věčnost a jen čekáte, kdy nastane nějaký zvrat nebo kdy pochopíte pointu celého filmu. Rozhodně to není film pro každého, mainstreamového diváka bude film nudit. I my jsme chvíli uvažovali, že to nedokoukáme. V závěru filmu jsem ale pochopila, že ta nuda předtím byl asi celou dobu záměr a vlastně mi to pak přišlo docela zajímavé. Režisérka Jane Campion mě minimálně nalákala na jeden další film z její tvorby, protože mě zajímá, jakým tempem bude děj ubíhat. Za režii tohoto filmu získala Oscara. Moje hodnocení: 3/5


Snímek Emma. (2020) mě zaujal především kvůli herečce v hlavní roli, která mě poprvé zaujala svým výkonem v seriálu Dámský gambit. Předlohou tohoto filmu byla stejnojmenná kniha Jane Austenové, jejíž děj jsem vůbec neznala. Vizuálně se mi to moc líbilo, chvilkami mi to přišlo až moc natahované, ale hlavně tam bylo také pár dojemných momentů, na které doteď ráda vzpomínám. Moje hodnocení: 3,5/5

(zdroj: imdb.com)
Gran Torino (2008) je snímek režiséra Clinta Eastwooda, o kterém jsem už dlouho věděla, ale nikdy jsem se nedostala k jeho zhlédnutí. Jako jedna z mála jsem film na čsfd ohodnotila jen čtyřmi hvězdami, a to nejspíš proto, že v době, kdy jsme se na něj dívali, jsem asi nebyla moc dobře naladěná na drama. To byl asi jediný důvod, protože tomu filmu jinak opravdu nejde moc co vytknout. Moje hodnocení: 4/5 

100% Vlk (2020) je australská animovaná pohádka, která mě vcelku docela mile překvapila. Některé situace byly sice trochu předvídatelné, ale rozhodně ne pokaždé. Námět nepřátelství vlkodlaků a psů byl podle mě docela originální a pohádce nechyběl humor ani roztomilost. Moje hodnocení: 3/5

Co se týká hudby, tak mou nejoblíbenější skladbou měsíce byla jednoznačně píseň As It Was, která vyšla hned na začátku dubna a od té doby se té melodie nemohu zbavit. 


S knihami jsem na tom byla v dubnu bídně, protože jsem tentokrát bohužel nepřečetla ani jednu. Nicméně, rozečetla jsem knihu Rudý Zeman, kterou jsem otevřela jen na chvíli ze zvědavosti a neplánovaně jsem se do ní začetla. Jenomže je to literatura faktu, takže i přesto, že nad některými informacemi kroutím nevěřícně hlavou a zajímá mě, co se bude v příštích stránkách dít, dostala jsem se zatím asi jen do třetiny knihy. Už v této části jsem ale pochytila spoustu nových informací. Je to zajímavé čtení i v kontextu k současnému dění. Možná bych se v nějakém příštím článku mohla knize věnovat trochu podrobněji, až si udělám nějaký ucelenější obrázek. 

Narozeninová.
Pokud bych se měla ještě pozastavit nad tím, co jsem si doopravdy během dubna oblíbila, tak bych musela asi přiznat, že to bylo společné hraní s přítelem na konzoli. Nejvíc času, (který bychom my oba měli trávit mnohem užitečněji), jsem věnovala hrám: Golf With Your Friends, Overcooked! 2 a Goat Simulator. 😄 No, a protože mě v poslední době kupodivu začalo bavit sledování závodů Formule 1, tak jsem si také občas zkusila zajezdit ve hře F1 2021. 

Podnikli jste, nebo viděli jste v uplynulém měsíci něco zajímavého? 
____________________

6 komentářů:

  1. "Nová" Emma mi úplně unikla, pamatuji si starý film a knížku, určitě teda musím mrknout na novější zpracování :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jeden z filmů jsem neviděla a ani je neznám 🙈, ale mám ráda animovaný.. takže určitě někdy zkouknu toho vlka 🙂.

    OdpovědětVymazat
  3. Neznám ani jeden film ani knihu. Já jsem za měsíc duben přečetla šest knih, což je celkem slušný :-) Snad bude květen ještě přínosnější. Momentálně čtu Volbu od Nicholase Sparkse.

    OdpovědětVymazat
  4. Oskarovou Sílu psa bych taky chtěla vidět, ale teda... jak to popisuješ, moc se mi do toho ani nechce. :D

    Ela

    OdpovědětVymazat
  5. Film 100% Vlk neznám, ale bude to rozhodně něco do mojí aktuální nálady :D Děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nejnovější zpracování filmu Emmy mi tedy uniklo, jako velká fanynka Jane Austen se na něj budu muset podívat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a případný feedback. ♥

Instagram