Pages

A zase ten podzim...

Ahoj! Rok se s rokem sešel a já bych moc ráda začala být zase více aktivní v blogování. 

Doufám, že se všichni mají dobře a nikomu vrásky na čele nepřidělává přicházející podzim. I já se na něj letos docela těším, což je u mě velmi neobvyklé. 

Celé léto jsem buďto ležela v učení anebo chodila na brigádu. Nic víc, žádné výlety, nulový kontakt s přáteli, nulová zábava a svoboda. Proto nemohl být ani žádný článek. Žila jsem hodně dlouho ve stresu ze studia a ten už teď konečně odpadl. Státnice mám konečně za sebou a spadl mi ze srdce obrovský kámenTo, že jsem to už opravdu dokončila mi trvalo si uvědomit docela dlouho. V ten den jsem pořád myslela na to, že se to nepovedlo a že se budu muset všechno učit znovu a v ten lepší scénář jsem si ani netroufala doufat.

Během učení mi samozřejmě lítaly myšlenky všude kolem, takže jsem si navymýšlela spoustu věcí jako například: protřídit veškeré oblečení a najít více úložného prostoru; roztřídit knihy a vyřadit ty opravdu nechtěné; a vytřídit a uspořádat všechny skříně. Mám radost z toho, kolik věcí se mi nakonec podařilo vyřadit. Nejhorší věc mě ještě čeká, a to je úklid v počítači. Postupně teď zpracovávám vše, co jsem ve fázi dokončování studia odkládala, včetně filmů a seriálů, takže brzy budu mít určitě dlouhý seznam doporučení. 

__________________________________________

6 komentářů:

  1. gratuluji k dokončení studia :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji ke splnění státnic! Ještě dneska si vybavuju ten stres a tu euforii, když to ze mě opadlo. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super, že jsi zvládla státnice, ony ty otěže pak spadnou. :) Gratuluji.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju k hotovm státnicím! Moc dobře si pamatuju na svůj vlastní úlevný pocit, když už byly konečně za mnou :D Užívej podzim, ať je pohodovější a bez stresu :)

    ABitOfJitt

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji ke státnicím! Jakoby to bylo včera, kdy jsem si uvědomila, že je opravdu konec :D Nebudu lhát, po neustálých úkolech a zkoušet se mi nestýská, ale po tom studentském životě někdy trochu jo :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. gratuluji k úspěšným státnicím! ♥ a těším se na filmové tipy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a případný feedback. ♥

Instagram