Pages

Měsíční oblíbenci | leden 2022

Mně, jakožto milovníkovi hromadění knih, listování stránkami a čichání k listům papíru, elektronická čtečka nikdy nic moc neříkala. Po chvíli přemýšlení o své zálibě kupování nových knih a o tom, že je třeba jim stále na polici nalézat další místo, jsem usoudila, že bych tohle svoje hobby mohla přehodnotit a začít více šetřit, jak místem na polici, tak penězi za nové knihy, které možná nikdy ani nepřečtu. Koncem prosince jsem si od H. půjčila jeho Kindle a během ledna jsem přečetla první díl Zaklínače. Zatím se zdá, že mi čtečka vyhovuje a těším se až rozečtu další díl. 


Oblíbená hudba za leden 

Nedávno jsem po velmi dlouhé době znovu zkusila dát šanci Auroře a tentokrát jsem se zaposlouchala hned do několika singlů, takže jsem s radostí přijala fakt, že před pár dny vydala nové album. Z tohoto alba mám ráda například Heathens, Blood In The Wine, Giving It To The Love a Temporary High

Zhlédnuto 

O marvelovských filmech toho opravdu moc nevím. Postavy bych pojmenovat uměla, ale nedokážu všechny filmy vyjmenovat, natož je chronologicky seřadit. Snímek Eternals (2021) mě ale i přesto zaujal a nyní vím, že jeho časová linka se pohybuje mezi Shang-Chi a legendou o deseti prstenech a nejnovějším Spider-manem. Na začátku filmu jsem sice měla pár pochybností, ale jako celek jsem hodnotila čtyřmi hvězdami

Znovu jsem po několika letech zhlédla film Králova řeč (2010) s mým oblíbeným Colinem Firthem a zjistila jsem, že je prostě pořád stejně krásný. Jak film, tak herec. ♥ 

Po delší době jsem také znovu rozkoukala seriál Sherlock (2010) s Benedictem Cumberbatchem v hlavní roli. Vzpomínám na dobu na střední, kdy jsem netrpělivě vyhlížela další díly a série. Tenkrát jsem hodnotila pěti hvězdičkami, dnešním okem bych možná hodnotila jinak, ale pokud vezmu v potaz, že je to seriál, který jsem si po letech pustila s chutí celý znovu, tak to je podle mě stále za plný počet bodů. 

Na začátku měsíce jsem také viděla docela zajímavý snímek Don't Look Up (2021). Tenhle sci-fi katastrofický film je zároveň brutální satirou, která vyvolává smíšené pocity. Já se bavila, ale zároveň děsila nad tou lidskou... ehm, omezeností. Hodnotila jsem čtyřmi hvězdami za myšlenku a herecké obsazení. Nevím, jestli mám líbací scénu závidět víc Jennifer nebo Timothéemu. 

Recept měsíce 

Když jsem dostala chuť na avokádo, chtěla jsem ho zkusit připravit i v jiné podobě než jen jako obvyklé guacamole. Našla jsem si tedy recept na tortilly s kuřecím masem marinovaném v tacos koření a šťávě z limetky. V kombinaci s kousky avokáda, čedarem, smetanou a nasekaným koriandrem fakt lahůdka. 👍 
___________________

1 komentář:

  1. Haha tak ten fakt, že nevíš komu více závidět líbací scénku mě naprosto dostal, protože jsem si v tu chvíli říkala úplně to samé 🤣 Jinak Eternals se mi taky celkem líbilo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a případný feedback. ♥

Instagram