Pages

Fotočlánek: Podzimní procházka v zoo

Před týdnem jsem navštívila královedvorskou zoo, kde zrovna začínal oblíbený Týden duchů. Nikdy předtím jsem tam během této akce nebyla, ale podle popisu a fotek to vypadalo jako skvělá alternativa dýňové výstavyV blízkém okolí jsem bohužel žádnou dýňovou farmu nebo výstavu nenašla, tak se mi podařilo přemluvit rodiče ke společnému výletu alespoň do té naší zoo. Byl to hodně spontánní nápad, ale nakonec z něho byla příjemná tříhodinová procházka a pro některé z nás i zážitek k tomu, protože v této zoo nebyli už několik let. V celém areálu se nacházely všelijaké halloweenské dekorace, pavučiny, lampiony, a hlavně také spoustu dýní. Návštěvníci si navíc mohli dýně sami vydlabat a vystavit je na libovolné místo. Jistě pak stálo za to vidět zoo i ve večerních hodinách, kdy byla všechna výzdoba rozsvícená. 

Navštívili jste někdy královédvorskou zoo? Navštěvujete dýňové výstavy? :) 
________________________

14 komentářů:

  1. Jéé to musela být moc pěkná podívaná 🙂🧡. V zoo jsem takhle zatím nezažila, že by tam byla podzimní výzdoba. Krásné snímky! 📸🍂.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásná inspirace a fotky. Zoo jsem navštívila jako dítě, babičky bratr byl správce a znal se moc dobře s ředitelem, tak nám to zařídil, ale už si skoro prohlídku nepamatuji.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je nádhera ❤️ a ty dýně všude.. 😊🙌🏻 v této ZOO jsem nikdy nebyla, ale často a pravidelně navštěvujeme ZOO v Liberci. To je už taková tradice od malička. 😊🙈

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je úžastné! :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky! V této zoo jsem byla před pár lety, byli jsme tam na praxi kousek :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, tak to jsou naprosto boží fotky! Úplně jsem se tu culila! To by se mi líbilo! ♥ Jinak v té zoo jsem ještě nikdy nebyla :-)

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá fantasticky, skvělý nápad od ZOO i tvoje fotky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. V této ZOO jsem nebyla, ale fotky z ní jsou nádherné. Díky za virtuální návštěvu na mém blogu. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. v zoo jsem kdysi byla :) netušila jsem, že tam pořádají takovou akci :) je to báječné :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já byla jen ve Dvoře, ale v Hradci v ZOO ještě ne.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  11. moc krásný fotky! :) musela to být super akce, já bych si ji taky stopro užila, miluju halloween a miluju zoo :D ve Dvoře Králové jsem už ale nebyla pěkně dlouho oO

    OdpovědětVymazat
  12. To vyzerá tak krásne! Aj ja tam chcem ísť :O

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a případný feedback. ♥

Instagram