Pages

Fotočlánek: Na skok v Krkonoších

Na začátku týdne jsem byla na dvoudenním třídním srazu s kamarádkami ze střední školy. Sešly jsme se nakonec jen jako naše obvyklé trio, které spolu po celé čtyři roky sdílelo společné bydlení, ale vystačily jsme si. Zavzpomínaly jsme si jako obvykle na naše trapasy, průšvihy, mejdany a platonické lásky. Hned první večer jsme se vydaly na procházku, kdy jsem si nasadila foťák na krk namísto do batohu, a tak jsem si tedy z nějakého výletu po dlouhé době přivezla i pár fotek. 


Nafotila jsem si kytičky při západu slunce asi na sto způsobů, protože to světlo bylo fakt kouzelné. 

Naše cesta vedla do Františkova v Rokytnici nad Jizerou, kde jsme zaparkovaly auto a vydaly se po přibližně tří kilometrové pohodlné asfaltce ke čtyřem vyhlídkám na vrchu Strážník (nebo Stráž). Na město odsud dohlížejí čtyři patroni z jeho erbu – Liška, Medvěd, Ovce a Horník – kteří symbolizují čtyři vesnice, které se v dávných časech spojily v město Rokytnice. Na vyhlídku Horník jsme dorazily těsně před západem slunce, takže jsme se tam uvelebily a jen nerušeně pozorovaly přírodu. Pro rekreaci nebo nenáročný krátký výlet je toto místo ideální a jsem ráda, že jsem s ním byla seznámena. 


Druhý den jsme v dopoledních hodinách navštívily Mumlavský vodopád v Harrachově, kde jsem nevyfotila ani jednu fotku, kde by se nepletl nějaký člověk. Vypadalo to tam jako na koupališti a já bych se zcela upřímně vůbec nedivila, kdyby byl vodopád v budoucnu veřejnosti nepřístupný. Pro příští návštěvu si poznamenávám, že na tohle místo je potřeba vyrazit velmi brzo ráno anebo před setměním. 

Navštívili jste v poslední době nějakou vyhlídku či rozhlednu? 
____________________

13 komentářů:

  1. Krásné snímky 📸! Na Mumlavským vodopádu jsem byla s kamarádkou zimě, ráda bych ho ale viděla i někdy v létě, ale problém je, že tam je přelidněno.. 😒, takže jak píšeš, je lepší vyrazit buď brzy ráno nebo až pak před setměním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. ♥ Slyšela jsem, že tam bývá hodně lidí i v zimě, ale v létě, pokud člověk nevychytá dobu, kdy tam nejsou davy lidí, tak z mého pohledu opravdu není moc o co stát. :/

      Vymazat
  2. Krásné fotky, hlavně ty s kytičkama v zapadajícím slunci <3 Krkonoše jsou úchvatný, jen škoda těch davů na známých místech...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty fotkyyy! ❤️ V poslední době jsem byla akorát v Českém Krumlově na hradě, kde tady byl taky moc krásný výhled na město.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. ♥ Do Českého Krumlova bych se také chtěla někdy zajet podívat, ale je to bohužel dost daleko. :)

      Vymazat
  4. Krásné fotky. Já také ráda fotím přírodu.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je naprostá dokonalost a místo si zapisuji do seznamu míst, která chci navštívit :-) Wow. Opravdu krásné, tohle já mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsou nádherné fotky ♥ Hned bych si tam zajela taky, vypadá to opravdu kouzelně. Dlouho jsem na žádné vyhlídce nebyla (a když jsme u toho, ani takhle v přírodě), už abych někam zase zašla :)

    https://lucyvillain.blogspot.com/2022/07/astratexcz-testovani-produktu.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. ♥ Bylo to fakt skvělé odreagování, takže bych měla na procházky chodit častěji. :)

      Vymazat
  7. Waw tak ty fotky jsou dokonalý! 😍 určitě to byla krásná prochazka. Ja byla naposledy na rozhledně s mamkou cca 3 týdny zpět na Vysočině :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Fotky květin jsou opravdu kouzelné. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a případný feedback. ♥

Instagram