Pages

Kosmetický haul a dojmy | únor & březen

Byť mě osobně moc nezajímají články o tom, kolik kosmetiky kdo spotřeboval za měsíc a kolik vyprodukoval plastového odpadu (prázdné obaly od kosmetiky na mě prostě jako odpad působí, pardon), ocitla jsem se v nějaké blogerské bublině, kde na tento typ článků narážím poměrně často. No hate. :D Rozhodla jsem se to tedy otestovat, i za cenu toho, že to nebude vůbec nikoho zajímat a udělám si alespoň menší přehled o svých nedávných výdajích jenom za ono drogistické zboží. Mám totiž pocit, že jsem se během února a března (nekupuji každý měsíc, ale jednou za čas) v nákupech za kosmetiku poměrně dost rozšoupla

Vlasová kosmetika: 

Nakoupila jsem o něco víc produktů na vlasy než obvykle, protože jsem se rozhodla, že chci vlasy pro změnu zase o pár odstínů zesvětlit a začít se o ně trochu lépe starat. Potřebovala jsem také konečně nějaký sprej na ochranu vlasů při fénování a přihodila jsem zároveň i něco, co slibuje podporu růstu vlasů a méně vypadávání. Vědomí toho, že mi tyto produkty vydrží dlouho mě při mých nakupovacích mániích vždy alespoň trochu utěšuje. 

Odbarvovač na Ombré (Loréal Paris Colorista)  165 Kč
Chtěla jsem si vytvořit něco jako balayage nebo prostě jakkoliv zesvětlit jen konečky, tak aby to působilo přirozeně. Tohle balení obsahuje takový šikovný nanášecí hřebínek, který má právě plynulost barvy zajišťovat. Schovala jsem si ho, abych ho příště mohla vyzkoušet i s nějakou jinou barvou. Tenhle odbarvovač ale fungoval skvěle. Vlasy jsou viditelně zesvětlené, ale z původní světle hnědé pochopitelně jen do rezaté, takže další barvení mě určitě ještě čeká.

Palette Color Shampoo 320 (Schwarzkopf) 90 Kč
Barvy od Palette jsem dříve jako blondýnka používala často. Už si nepamatuji, jestli tyhle šamponové barvy byly dobré, takže jednu v brzké době znovu vyzkouším.


Maska na vlasy Icy Pearl (Schwarzkopf)  139 Kč
Maska slibovala odstranění žlutých tónů z blond vlasů, ale ani po několika použitích jsem nepoznala rozdíl. Pravděpodobně funguje lépe na platinové blond nebo zkrátka na více odbarvených vlasech. Měla jsem si asi raději koupit klasický fialový šampon, jenže neznám žádný, který by opravdu fungoval. Hydratační účinky tahle maska ale splňuje dostatečně.

Bezoplachový sprej pro podporu růstu vlasů (Dr. Santé)  59 Kč 🌿🐇
Pořídila jsem na webu s kadeřnickými potřebami, takže předpokládám, že značka by měla být kvalitní, k vlasům šetrná a snad i opravdu fungovat. Zatím jsem použila jen párkrát, protože si sprej šetřím a alternuji s dalšími produkty, ale pocit z něj mám dobrý. Mimochodem, je to ukrajinská značka. 💙💛

Sprej na ochranu vlasů před teplem (TRESemmé)  109 Kč 🐇
Dlouho jsem chtěla takový sprej, ale neměla jsem žádný vyhlédnutý tip. Tenhle moc pěkně voní a vlasy neslepuje, tak doufám, že poskytuje i tu slibovanou ochranu vlasů.

Proteinový šampon pro objem jemných vlasů (Matrix)  139 Kč
Tenhle šampon jsem si koupila na otestování do zásoby. Pořídila jsem ho také na webu speciálně s kadeřnickými potřebami, takže doufám v kvalitní výrobek. Škoda, že jsem si nevšimla, že mají v nabídce neutralizující šampon pro blond vlasy, protože v jeho popisu přímo stojí, že je ideální pro ombré a balayage. 😁


Vzorky šamponů a kondicionérů (Paul Mitchell)  152 Kč (8 ks) 🐇
Neustále někde narážím na doporučení této značky, jejíž ceny jsou už bohužel za hranicí částky, kterou jsem ochotna utratit za jeden šampon. Neubránila jsem se ale možnosti si některé produkty vyzkoušet alespoň v podobě jednorázových vzorků. Jeden byl za 19 Kč.

Černý skřipec (DM)  80 Kč
Žila jsem sice v domnění, že skřipce do vlasů už dávno vyšly z módy, ale chtěla jsem si nějaký pořídit. Líbí se mi, že účes se skřipcem je jednoduchý a působí elegantněji než obyčejný culík v gumičce. Navíc vlasy tolik netrhá a neláme.

Zkouším nové produkty: 

Bambusový kartáček na zuby (Tierra Verde)  80 Kč
Koupila jsem si střední tvrdost a štětiny se mi i po dvou týdnech používání zdají být hodně ostré a také o něco vyšší než u klasických kartáčků. Příště zkusím otestovat i tu jemnější variantu. Zpočátku je to docela zvláštní pocit čistit si zuby kouskem dřeva, ale dá se na to zvyknout.

Rozjasňovač Reloaded (Revolution)  149 Kč 🌿🐇
S rozjasňovači žádné zkušenosti nemám, zatím zkouším a myslím, že mi tohle balení vydrží na hodně dlouho a dlouho jiný potřebovat nebudu.

Lesk na rty Ultra Matte 045 (trend IT UP)  70 Kč 🐇
Nemám doma žádné rtěnky ani lesky na rty, takže koupeno na zkoušku. Docela jsem tápala při výběru odstínu, jelikož se ve rtěnkách vůbec nevyznám.


Pleťový krém bio jablko & limetka (Alverde)  90 Kč 🌿🐇
Tenhle kup byl taková z nouze ctnost. Takový, co neurazí, ale ani příliš nepotěší. Chtěla bych nějaký cenově přijatelný denní krém, který by neucpával póry a neleskla bych se po něm jako disko koule. Tenhle krém je vhodný pro normální až smíšenou pleť a slibuje i zmatnění pleti. To myslím že splňuje dostatečně, vadí mi ale jeho silná ovocná parfemace a mám pocit, jako by pleť dostatečně nehydratoval. Jako by bylo potřeba ho aplikovat víckrát denně. Začínám zjišťovat, že značka Alverde pro mě nebude to pravé ořechové.

Tělová emulze zázvor & moringový olej (Balea)  40 Kč 🌿🐇
Poměrně náhodný kup, protože jsem nechtěla utrácet moc velké peníze ještě za tělový krém. Příště už se ale podívám na něco, z čeho budu mít lepší pocit, že opravdu hydratuje.

Moje klasika:

Tekutý korektor Camouflage 005 (Catrice)  90 Kč 🐇
Mám již několikáté balení a jsem velmi spokojená s jeho krycími schopnosti. Používám ho lokálně a vzhledem k tomu, že jsou odstíny hodně světlé, tak ho míchám s make-upem. Negativem je, že pod očima pokožku docela vysušuje.

Balzám na rty Magic Forest (Balea)  23 Kč 🐇
Asi není co dodat, je to moje závislost, za kterou se snažím utrácet co nejmenší možnou částku a Balea je pro mě jistota.

Antiperspirant B&W Invisible Silky Smooth (Nivea)  60 Kč
Zkouším různé značky deodorantů a momentálně alternuji mezi vůněmi od Nivey. Pravděpodobně ale přejdu na značku Dove, protože ta netestuje na zvířatech.


Laky na nehty (s.he, trend IT UP 🌿🐇 první za 20 Kč a druhý za 60 Kč
Málokdy odolám nekoupení alespoň jednoho nového odstínu do sbírky. Laky značky s.he jsem si v poslední době hodně oblíbila, zdají se mi o něco kvalitnější než třeba ty od Essence, kterých mám doma zatím nejvíce. Lak od značky trend IT UP budu zkoušet asi poprvé, zaujal mě ten odstín. Perleťové si běžně moc nekupuji, nejspíš proto, že jsou na nehtech poměrně dost vidět tahy štětce.

Pleťové čisticí mléko Aqua Biotic (Astrid) 95 Kč 🐇
Posledním produktem je odličovací mléko, které používám pravidelně již pár let. Dříve jsem používala mléka od Garnier, ale zelené olivové mě hodně štípalo, i přesto že netrpím na citlivou pleť. Zkoušela jsem poté i růžové určené pro citlivou pleť, ale i to jsem se bála používat na odlíčení očí. Tohle mléko od značky Astrid nepálí, neštípe a pleť je po něm příjemně hebká a hydratovaná.

Celková částka: 1710 Kč 👀

Na mou obhajobu, většina zakoupených věcí mi vystačí na několik měsíců dopředu. Výdaje byly vyšší kvůli barvení vlasů, jinak myslím, že všechno je tak nějak do zásoby a minimálně půl roku nic dalšího kupovat nepotřebuji. Sice mi už nějakou dobu docházejí pleťová séra od The Ordinary, ale dávám si tu závazek, že další nákupy kosmetiky zkusím co nejvíce oddálit. Mohl by mi k tomu dopomoct právě tento seznam a pohled na celkovou částku.

Pozn.: emotikony 🌿 a 🐇 značí vegan a cruelty free kosmetiku (alespoň tam, kde se mi to podařilo dohledat)

Baví vás články o kosmetice?
Nemáte doporučení na nějaký kvalitní hydratační krém?
____________________

4 komentáře:

  1. Za sebe mohu říct, že články o kosmetice a malovátkách nejsou zrovna ty, které bych hltala a četla nejčastěji, ale ráda si někdy přečtu, co holky používají, s čím jsou spokojené, co doporučují atd. a pak si udělám nějaký svůj obrázek, názor, něco si pročtu na internetu a pak se následně rozhodnu 🙂. Osobně se mi za poslední dobou osvědčily barvy na vlasy od Syoss, dřív jsem používala od Palette a barva mi přišla, že moc dlouho nevydržela oproti Syoss 🙂. Minulý měsíc, jsem taky udělala velký nákup v DMku a dokoupila potřebnou, docházející kosmetiku a byla jsem tam hned za 500,- 😁. Hlavně značku z DMka mám ráda, vyhovuje mi a produkty krásně voní a hlavně jsou tedy za přijatelnou cenu 😇. Tento měsíc jsem se také rozhodla vlasům dodat lepší péči a trochu více se na ně zaměřit, takže jsem na zkoušku objednala produkty od Welly a uvidím 🤗 jak to půjde a jestli bude vidět nějaká změna. Co se týče hydratačního krému tak teď mám od Garnier Bio Argan 50 ml a jsem s ním spoko 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S barvami od Syoss mám také dobrou zkušenost. Kupovala jsem si je pravidelně a přešla jsem k nim právě od Palette, no. :D Moc děkuji za podělení se a za tip na krém, mrknu na něj. :)

      Vymazat
  2. Popravdě, dříve jsem make-up články hltala, ale teď mě spíše více zajímá životní styl a móda. Každopádně určitě si ráda přečtu, co kdo používá a co komu vyhovuje, také si ráda nechám poradit, protože zkušeností moc nemám. Líčím se samozřejmě ráda, ale make-upu mám opravdu minimálně. Jinak daleko více mě zajímá samotná péče o pleť. 💗 Jinak já jako hydratační krém používám od Biodermy, ale už se mi pleť díky ní celkem spravila a není tak suchá, takže na mě začíná být až moc mastná. Takže teď používám denní hydratační krém od Mixy a jsem s ním moc spokojená. 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Já teď hledám nějaký šampon a kondicioner s kterým budu opravdu spokojená. Kupuji si i dražší produkty a nic moc teda. Líbí se mi ten sprej pro podporu růstu vlasů, to dej potom vědět, zda funguje :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a případný feedback. ♥

Instagram