Pages

Můj první elektrický zubní kartáček | Nazuby.cz

O pořízení elektrického zubního kartáčku jsem začala více přemýšlet během posledních pár měsíců, kdy jsem se na jiných blozích dočítala spoustu různých doporučení na kdejaký konkrétní typ kartáčku, ale myslím, že bez reálného vyzkoušení stejně žádné rady nepomohou. Dodnes totiž nedokážu posoudit, jestli je pro mě vhodnější kartáček sonický anebo rotačníRozhodla jsem se nakonec vyzkoušet kartáček sonický, který tvarem hlavy vypadá jako běžný zubní kartáček. Vybrala jsem ho hlavně proto, že by měl být údajně šetrnější k dásním a zubní sklovině, takže se hodí i pro citlivé zuby, což mně jako nováčkovi v elektrickém zubním čištění přišlo jako nejlepší možnost. 

K pořízení kartáčku jsem dostala impuls od internetového obchodu nazuby.cz velmi štědrou nabídkou barter spolupráce, bez které by to zřejmě zůstalo jen u toho přemýšlení a sama bych si kartáček, jak se znám, nakonec nekoupila. Jsem velmi vděčná, že se mnou tuhle novou zkušenost může navíc sdílet i můj přítel, protože jsem si mohla vybrat v podstatě dva produkty v jednom balení. Jedná se konkrétně o sonické zubní kartáčky značky TrueLife (SonicBrush Compact Duo). Toto balení obsahuje dva kartáčky, čtyři náhradní hlavice, dvě cestovní pouzdra a dvě nabíjecí stanice. 


Kartáček má čtyři režimy čištění, a to: Clean, Sensitive, Whiten a Massage. Na každodenní čistění zubů střídavě používám oba základní režimy, jak Clean, tak Sensitive a občasně i režim na bělení zubní skloviny. Poslední z uvedených režimů mi přijde už trochu nadbytečný, ale dovedu si představit, že by mohl přijít vhod například při bolesti dásní kvůli zubům moudrosti. Doba čištění je u tohoto kartáčku nastavena na dvě minuty, po jejichž uplynutí se sám vypne. Během této doby navíc ve čtyřech 30 vteřinových intervalech upozorní na změnu části úst, takže zajišťuje rovnoměrnost čištění. Kartáček by měl vydržet nabitý až 30 dní, a díky své kompaktnosti a praktickému pouzdru je ideální volbou i pro lidi, kteří často cestují anebo je prostě a jednoduše nebaví kartáček často dobíjet. 

Na vyzkoušení kartáčku jsem se těšila až do chvíle, než jsem ho poprvé zapnula a zjistila, jak strašně moc vibruje a brní mě z něho ruka. Z toho jsem byla zpočátku hodně rozčarovaná a myslela jsem, že to pro mě nebude, ale později mě to čištění zubů, kdy se nemusím vůbec nijak namáhat, začalo velmi bavit, a dokonce si někdy prodlužuji i dobu čištění o další dvouminutový interval. Musím ale ještě hodně trénovat, jak moc mohu na kartáček tlačit. U nějakého budoucího modelu, pokud tedy bude nějaké někdy příště, bych ráda upgradovala na kartáček, který má i senzor tlaku a aplikaci, ve které jsou vidět přesně místa, kde je potřeba čištění zlepšit. 


Kartáček používám teprve dva týdny, takže z dlouhodobého hlediska zatím nemohu posoudit, jestli mám zuby čistější nebo bělejší, ale hned po prvním použití bylo opravdu znát, že jsem je umyla mnohem důkladněji než běžným kartáčkem. Tedy až na stoličky, u nich jsem měla pocit, že je to potřeba ještě trochu vypilovat, ale určitě ne tolik, abych si musela zuby ještě dočišťovat svým běžným kartáčkem. V závěru jsem i přes své prvotní pochybnosti s kartáčkem velmi spokojená a musím říct, že mě baví i to, jak se občas zapomenu a kmitajícím kartáčkem poprskám celé zrcadlo i své brýle. :) 

Máte zkušenost s elektrickým zubním kartáčkem anebo používáte raději klasický? 
_________________

6 komentářů:

  1. Hihi, já zrovna vydala úplně stejný článek jen s jiným obsahem :-) A tento elektrický zubní kartáček mám taky, teď si musím ještě dokoupit nové hlavice :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám elektrický kartáček už přes rok a půl a zpátky ke klasickému bych se už nevrátila :) Jen mě zpětně mrzí, že teprve nedávno díky návštěvě dentální hygienistky jsem se dozvěděla, jak kartáček správně používat a jaká hlavice je pro mě vhodná :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. O koupi elektrického kartáčku přemýšlím už dlouho, ale popravdě jsem se k tomu ještě nedostala. Možná bych taky mohla nějaký vybrat, všude čtu samé pozitivní recenze a ohlasy :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám zkušenost jak s elektrickým tak s klasickým, ale za sebe mohu říct, že mi spíše vyhovuje ten klasický 🙂.

    OdpovědětVymazat
  5. Super recenze :) Já měla rotační, ale nevyhovoval mi.

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem měla možnost téhle spolupráce a vybrala jsem si svůj první elektrický kartáček. Používám ho pravidelně, ale střídám ho s klasickým, pořád se nějak nemůžu rozhodnout, který mi vyhovuje více. S tím elektrickým mám pocit, že mi čistí zuby lépe, ale nad tím klasickým mám větší pocit kontroly, tak je to takové zvláštní :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a případný feedback. ♥

Instagram