Pages

Zhlédnuté filmy v srpnu a události posledních dní

Ahojky, po měsíční pauze se znovu ozývám s menším shrnutím událostí uplynulých šesti týdnů. Veškerou svou energii jsem v posledních týdnech soustředila hlavně na rozlučku se svobodou, kterou jsme uspořádaly fakt na jedničku. Vymyslely jsme program ve stylu Harryho Pottera a teda nevěřila bych, že se někdy v životě ocitnu ve škole čar a kouzel. 🎈🎉 


Vyráběly jsme si hůlky, budoucí nevěsta míchala lektvary lásky, učily jsme se létat na koštěti a hrát famfrpál, a dokonce jsme měly i mluvící klobouk. Přiznám se, že mě druhý den i trochu mrzelo, že jsem neměla kocovinu, takže jsem si mohla těch lektvarů asi dopřát víc, ale dobrá nálada mi ani tak nechyběla. Po pár hodinách slavení mě ze smíchu až bolely tváře. Růžový gin s růžovým tonikem se zařadil do pomyslného seznamu mých nejoblíbenějších drinků. (Pokud by někoho zajímalo, jak nám to všem na košťatech slušelo, tak mám pár dalších fotek na svém Instagramu.)  

Přemýšlení o tom, jak to všechno provést byl pro mě i příjemný způsob prokrastinace. Moc ráda bych sem napsala i to, že jsem mezitím vším zvládla dokončit tu svoji poslední (resp. předposlední) studijní povinnost, ale bohužel. Začínám mít hodně blbý pocit, že nestíhám život, ale na hroucení se už vůbec není čas. Místo hroucení se raději zapínám Fortnite a nechám na sebe střílet. 😅 



Po roce jsem se konečně nechala zase ostříhat, protože už to bylo vážně potřeba. Myslím, že za ten nezvykle rychlý nárůst vlasů může z velké části hlavně to, že jsem omezila jejich barvení a žehlení. Dlouhé vlasy mi ale po čase začínají překážet, takže jsem si řekla o podstatně kratší střih než posledně a jsem moc ráda za to odlehčení. Dlouho jsem nezažila takovou radost a skvělý pocit při odchodu od kadeřnice



A také jsme si s přítelem po více než roce konečně zašli na naši oblíbenou hermelínovou pizzu s brusinkami. V restauraci U Rudolfa III. ve Dvoře Králové nad Labem servírují opravdu výbornou pizzu přímo z pece, takže doporučuji (třeba při návštěvě královédvorské zoo). 

Zhlédnuto v srpnu: 

V srpnu jsme pokračovali v takové lehčí formě maratonu filmů s Brucem Willisem v hlavní roli a objevila jsem dva hodně dobré akční thrillery. Oba filmy jsou z devadesátek a také už docela kultovní, takže pro někoho zřejmě nic nového, ale já je teď viděla poprvé a myslím, že ne naposled. 

Smrtonosná past 2 (1990) – Policista John McClane se i ve druhém díle místo klidného prožití vánočních svátků opět dostává do pořádně nebezpečných situací. Jeden by si řekl, že se ocitl ve špatnou dobu na špatném místě, ale bylo tomu spíš naopak, protože to ve filmu dost často působí tak, že právě bez Johna by byli všichni úplně nahraní. Moje hodnocení: 5/5 

Poslední skaut (1991) – V tomto filmu Willis vystupuje v roli soukromého detektiva, který se rád napije a ke všemu má nějakou vtipnou poznámku. Dostane se k němu případ o ochraňování jedné barové tanečnice, ale postupem času zjišťuje, že lítala v ještě věším průšvihu, než si myslel. Moje hodnocení: 4/5 

Spotlight (2015) – Skvělý film inspirovaný skutečnými událostmi. Spotlight je tvořeno skupinkou investigativních novinářů deníku The Boston Globe, kteří odtajnili sexuální zneužívání nezletilých představiteli místní církve. Tento snímek vyhrál v roce 2016 Oscary za nejlepší film a za nejlepší scénář. Moje hodnocení: 4/5 


Zlouni (2022) – Narazili jsme také na jeden nový animák, který byl hodně inspirovaný Dannyho parťáky a ve výsledku byl docela fajn. Měl sice trochu předvídatelný sled událostí, ale od rodinného filmu nikdy nečekám nic moc velkolepého. Moje hodnocení: 4/5 

Rakeťák (2022) – Na tenhle animák jsem se těšila už několik měsíců dopředu, ale zřejmě jsem měla přehnaně velká očekávání. Možná, že by se to s dalším zhlédnutím zlepšilo, ale k mým nejoblíbenějším animovaným filmům se Rakeťák bohužel nezařadí. Moje hodnocení: 3/5 

Francouzská depeše (2021) – Dlouho vyhlížený nový film z režie mého oblíbence Wese Andersona, ale bohužel mě to na první zhlédnutí také moc nechytlo. Doufám, že Andersonovým filmům nepřestávám rozumět, to by mě fakt mrzelo, protože jinak jeho ostatní filmy miluju. Uznávám, že pro někoho mohou být zvláštní a třeba i nudné, ale mně se ta celková nálada, a hlavně tedy vizuální zpracování filmů hodně líbí. Moje hodnocení: 3/5 

Co zajímavého jste v poslední době zažili nebo viděli? :) 
____________________

5 komentářů:

  1. Jéé rozlučka ve stylu HP musela být jistě originální, kterou jste si užily na jedničku! Věřím, že byla pěkná zábava to vše plánovat a přichystat. Pizzu s přítelem milujeme, ale hermelínovou s brusinkami jsme tedy ještě nikdy neměli 🙈, ale moc ráda si uložím tip na restauraci. Já se před pár dny proletěla vrtulníkem 🚁😍.

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám taková ta klasika s Brucem Willisem, ta neurazí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, tak to jste vymysleli naprosto parádně, to by se mi líbilo :-) ♥ A ani jeden zmíněných filmů jsem neviděla. Já se teď nově těším na ty horory co budou v kině :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jee, tak to je skvělý nápad na rozlučku pro někoho, kdo miluje Harryho Pottera. :)) Super.
    Ale filmy z těchto bohužel neznám žádné. :'D

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek, moc pěkné fotky, rozlučka byla určitě super :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a případný feedback. ♥

Instagram